Thuisadministratie

Als uw administratie u zorgen geeft en u weet niet welke wegen te bewandelen, kunt u dit uit handen geven en wij zorgen voor een juiste afhandeling, geheel op maat.

Ook kunnen wij zorgdragen voor uw thuisadministratie als u tijdelijk in het buitenland verblijft, of elders. Wij zorgen voor uw post en handelen actuele zaken af. Uiteraard houden wij u op de hoogte en heeft u altijd inzage in de stand van zaken.
Wij zullen u regelmatig bezoeken, uw post sorteren en afhandelen, u hoeft er niet meer naar om te kijken, wij nemen uw zorgen uit handen. U kunt rekenen op persoonlijke aandacht, begrip en ondersteuning.

Wanneer u een achterstand heeft in uw administratie, zullen wij alles voor u ordenen, in kaart brengen en met u bespreken wat u wilt en kunt doen op dat moment. Wanneer er betalingsregelingen moeten worden gedaan, zullen wij dit voor u verzorgen. Als er bankzaken moeten worden geregeld, of navraag moeten worden gedaan voor diensten, kunnen wij dit ook voor u verzorgen.

Wij bieden u onze hulp en ondersteuning bij o.a.:

  • Betalingen
  • Contact diverse instanties waar u mee te maken heeft
  • Nabestaanden administratie
  • Inkopen persoonlijke zorg of huishoudelijke hulp (PGB of zorg in natura)
  • Vragen over diverse regelingen die voor u van toepassing zijn (belastingdienst, toeslagen, woonlasten etc.)
  • Wat wij niet hebben genoemd maar wel voor u van toepassing kan zijn.


Tarieven Thuisadministratie:

Bij het kennismakingsgesprek zullen wij met u een overzicht maken waar u hulp en ondersteuning bij  nodig heeft. Met dit overzicht bieden wij  u een pakket aan met de daarbij behorende kosten. U kunt gebruik maken van onze diensten voor een korte periode of indien gewenst langer. Ook de termijn zal met u besproken worden en vastgelegd worden in een overeenkomst.